jueves, 2 de octubre de 2008

Ja tinc blog!

La primera entrada de tots els blogs acostuma a ser 'per què he fet un blog' i 'què hi vull dir'. Ja us ho avanço:

NO EN TINC NI IDEA


Per capritx, perquè igual només dura aquesta entrada, perquè sí, perquè vull aprendre a ser creatiu... jo què sé. O perquè hi ha gent que admiro que en té un:


Berto dient mentides de pescador, o fardant de tita.

Berto Romero, la darrera grandíssima adquisició del món de la televisió. M'encanten els monologuistes, i aquest membre del Cansancio m'ha fet força el pes.


Quim Morales donant la seva tarja de presentació a un productor.

Quim Morales. Divertit i intel·ligent. Anava a posar també mordaç, però no sé què significa exactament. També sóc mandrós com per anar a buscar un diccionari. En resum, com dirien els argentins: graaaaaande, graaaaaaande... de lo mejor (después de Maradona).


Scott Adams és el que està en primer pla. L'altre és el guardaespatlles del seu compte corrent.

Scott Adams, autor de la tira de Dilbert. El considero un dels paios més pragmàtics, sarcàstics i intel·ligents que hi ha en el món de la tira còmica. Encara que sembli increïble, se'l considera una de les personalitats més influents del món dels negocis a Estats Units.

D'altra gent interessant que tampoc no em coneixen. he anat veient i que m'han arrossegat cap aquesta història com un xai: RacoDC, 1dia1causa, Rovell d'ou amb sucre, Ronya Mortis. No els deixeu passar (ni tampoc els altres blogs als que enllacen, que no tenen desperdici). Si treballeu en una oficina i no veuen la vostra pantalla, us garanteixen la improductivitat total!

No hay comentarios:

Publicar un comentario